Voordat u ons aan het werk zet, komen we vrijblijvend kennismaken. In het kort leggen we uit wie wij zijn en wat Inkoop Experts voor u kan betekenen. We oriënteren ons op uw bedrijf en stellen op basis van uw informatie een prijsvergelijking voor.

Nieuwsgierig geworden?

Facturen

Als  u van onze diensten gebruik wil maken, vragen wij kopieën van alle facturen betreffende uw vaste lasten. Op basis van deze facturen en de bedrijfsinformatie maken we een prijsvergelijking met diverse aanbieders.  
Onze specialisatie ligt bij telefonie, energie, afvalverwerking en brandstoffen. Overige zaken waarop kan worden bespaard, worden natuurlijk ook meegenomen.

Kostenvergelijking

Wij hebben voor u een prijsvergelijking gemaakt. Hoe ziet deze eruit? 
U krijgt van ons een overzicht met al uw vaste kosten. Daarnaast presenteren wij eenzelfde overzicht maar dan met lastenverlagende tarieven. Nog steeds zit u nergens aan vast of hoeft u iets te betalen. Zodra wij een akkoord van u hebben, kunnen we de wijzigingen doorvoeren. 

Akkoord

U bent tevreden over ons voorstel. Het geld besparen kan beginnen! Wij regelen alles. De werkwijze blijft hetzelfde, alleen de prijs en leverancier kunnen veranderen, afhankelijk van het beste aanbod. Nadat alle wijzigingen zijn doorgevoerd, houden we uw gegevens up-to-date in ons klantenbestand. Zijn er vragen, problemen of tussentijdse wijzigingen? Bij onze klantenservice kunt 24/7 terecht.

Ieder jaar een recheck

Voordat de abonnementsperiode afloopt, nemen wij contact met u op of alles naar wens is en of er nog tussentijdse veranderingen zijn. Deze extra service is bij de prijs inbegrepen.